Can These Chefs Create A Kid's Dream Cake?

Yorum Sayısı: 5566

  • Tasty
    Tasty 3 ay önce

    Who do you think should win?
    Binge watch all of season 1 of I Draw, You Cook here: http://bit.ly/2Feglz7

  • Lexi B
    Lexi B Biraz önce

    For real my name is Alexis

  • Tanja Snodgrass
    Tanja Snodgrass 1 saat önce

    No your 4

  • Crinix Diego
    Crinix Diego 4 saat önce

    Hi

  • Ruwaida Mohamed
    Ruwaida Mohamed 5 saat önce

    “ i feel like the happiest loser” 😂😂

  • Unicornlover 1206
    Unicornlover 1206 5 saat önce

    Kiwi?! I LOVE KIWI!

  • Jason Potter
    Jason Potter 10 saat önce

    How do kids get onto this!!

  • Brandi Fleming
    Brandi Fleming 19 saat önce

    Marcus is one of my favorite chefs. So awesome seeing him like this. Such a sweet guy. Also, that little girl is so adorable, I couldn't help constantly smiling and going "awww" every time I saw and heard her.

  • It’s Me
    It’s Me 23 saat önce

    Mom: what is the theme?
    Mia:eating cakes
    Me: can relate lol

  • Barry Boi
    Barry Boi 1 gün önce

    How Marcus gives the girl his apron makes me want to cry😌😌😭

  • Vincent Covel
    Vincent Covel 1 gün önce

    7:09 😡Alright I see how it is.....

  • Oleg vgcp
    Oleg vgcp 1 gün önce

    Marcus works at red rooster Markus Samuelson

  • sam rhee
    sam rhee 1 gün önce

    The girl and mum has same hair style 😁

  • Madison Dupont
    Madison Dupont 1 gün önce

    5:51

    The mom: Lemme just hug my daughter and talk to her about her dream of being a mermaid so's I can get me a mans!

  • Donut Paradise
    Donut Paradise 1 gün önce

    I love her glasses!

  • -Tommy- Dang
    -Tommy- Dang 2 gün önce

    7:09 - 7:10 ummm

  • Ava Villegas
    Ava Villegas 3 gün önce

    This should be a Netflix series!!!Lol yes!

  • 1982Butts
    1982Butts 3 gün önce

    Aww love how she says dish lol

  • Jwcob
    Jwcob 3 gün önce

    The kid look like someone in school who always says duh

  • Xasha Valentina
    Xasha Valentina 3 gün önce

    Ok, this episode made me happy cry a bit. So sweet.

  • Rose 2047
    Rose 2047 3 gün önce

    Marcus is SO humble I feel like I am going to cry🥺

  • GachaPanda
    GachaPanda 4 gün önce

    WHAT IS THIS NICE FEELING?!

  • helia axis
    helia axis 4 gün önce

    Someone get that cutie a barbie!

  • JDAWG Gamer
    JDAWG Gamer 4 gün önce

    THIS KID IS AMAZING!
    My heart has been warmed

  • Gamer Gal
    Gamer Gal 4 gün önce

    SHES SO CUTE 😍

  • Gotcha life Supreme
    Gotcha life Supreme 4 gün önce

    Hi can you guess the Difference in the emoji’s





    🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧😑🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧





    Hard

    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💜❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️



    Did you find the difference

  • Mixer_ Maxi
    Mixer_ Maxi 5 gün önce

    DIABETES

  • Kitty cat crazy
    Kitty cat crazy 5 gün önce

    She is the cutest freaking kid!

  • Robert Pelletier
    Robert Pelletier 5 gün önce

    AWWWW

  • lovley unicorns567
    lovley unicorns567 5 gün önce

    Omg so cute lol !!

  • Karen Palacios
    Karen Palacios 5 gün önce

    7:10 look at his hand ..... and no it’s not this 🍆🍑

    SPOILER



    HE IS STICKING THE MIDDLE FINGER

  • The Top Dog #1
    The Top Dog #1 5 gün önce

    I think at the begaining she said dream butch

  • Kawaii unicorn Girl
    Kawaii unicorn Girl 6 gün önce

    Marcus:do u liek pineapples?
    Mia:nu
    Top ten anime betrayals XD
    Also 2019 anyone? Ye I liek my own comment XD
    7:09 AYE WATCH THAT FINGER

  • Diamond Covarrubias
    Diamond Covarrubias 6 gün önce

    She's so cute😍💗

  • mia clark
    mia clark 6 gün önce

    my name is mia :))))

  • Potato Gaming
    Potato Gaming 6 gün önce

    Spoiled brat

  • Kayda Korn
    Kayda Korn 6 gün önce

    The guy did too much not to be rude

  • Ratcha Gamer
    Ratcha Gamer 6 gün önce

    Can you bring older kids? These kids are so retarded

  • Ratcha Gamer
    Ratcha Gamer 6 gün önce

    I wanna donate to her charity to learn how to properly speak

  • Bts Yoongi
    Bts Yoongi 6 gün önce

    Awww Marcus is sooooo sweet with her! :D my gosh!

A PHP Error was encountered

Severity: Core Warning

Message: Module 'geoip' already loaded

Filename: Unknown

Line Number: 0

Backtrace: