Müge Anlı'da bir kadın cinayeti daha çözüldü... - Müge Anlı ile Tatlı Sert 11 Şubat 2019

Yorum Sayısı: 116

  • Enes Taha Alpdağtaş

    allah belanı versin hikmet sen hiç mi karını çocuklarını düşünmedin

  • Ece Karlik
    Ece Karlik 6 ay önce

    Soğuk kanlı katill...

  • Şakanga xxx
    Şakanga xxx 6 ay önce

    Helal olsun müge Anlı senin gibi insan çok az

  • Murat Kara
    Murat Kara 6 ay önce

    Palu Ailesinden Daha Şeytan Çıktı

  • Esra Kara
    Esra Kara 6 ay önce

    hükümet gibi kadın yaa

  • Rabia Ataç
    Rabia Ataç 6 ay önce

    Hakikati gizlemek için Bin ülkenin ordusunu da tutsan gerçeklerin er geç ortaya çıkmak gibi Bi huyu vardır yeri gelir rüzgar dahi fısıldar!!!

  • içimdeki müzik
    içimdeki müzik 6 ay önce

    Şimdi nasıl okula gidicem korkmaya başladıö

  • Sena Yavuz
    Sena Yavuz 6 ay önce

    Müge anlı sana varya helal olsun şu türkiyede en gerekli en düzgün en işe yarat program senin ve hakkını veriyosun çok sevaba giriyosunn allah yolunu açık etsin

  • TurkumCaliskanim 40
    TurkumCaliskanim 40 6 ay önce

    Nedir bu hikmetlerden cektigimizn

  • uc soyyuce
    uc soyyuce 6 ay önce

    9:53 SHERLOCK HOLMES !

  • Reis Çakır
    Reis Çakır 6 ay önce

    Bu kadını emniyet müdürü yapmalı...

  • Fatih Keklik
    Fatih Keklik 6 ay önce

    İlk çıktığında bu adam yapmaz dedim yine yanıldım...

  • Mahide Aslan
    Mahide Aslan 6 ay önce

    Allah ölümün de hayırlısını ve temizini versin

  • eda eda tdl
    eda eda tdl 6 ay önce

    En başın dan belliydi bu adamin öldürdüğü hic şaşırmadim yeminlen sesiz insanlardan kaçmak şart

  • Ramazan Sahin
    Ramazan Sahin 6 ay önce

    Zaten belliydi

  • Ayse Kiraz
    Ayse Kiraz 6 ay önce

    Müge hanımın neden 4 saat uyuduğu belli oldu..ben böyle manyaklarla her gün karşılaşsam gecem gündüz olurdu.Allah uzak etsin

  • Burcu Günaçar
    Burcu Günaçar 6 ay önce

    Tipinde hayır yok adamın

  • Vildan Bagana
    Vildan Bagana 6 ay önce

    Ruh hastası sobada yakmak ne ya vahşetin böylesi duyulmamıştı işte böylelerini ne yapmak gerektiği çok net

  • Vildan Bagana
    Vildan Bagana 6 ay önce

    Yazık adamda bel fıtığı varmış yattığı hücreye ortapedi yatak koyun 👺

  • STALİN FÜHRER
    STALİN FÜHRER 6 ay önce

    10:00 vay anasını oha cinayeti ortadan kaldırma içinmiymiş biz anlamadık zaten yaa

  • Amatör Müzik
    Amatör Müzik 6 ay önce

    Abone olana olurum 😉

  • 기대
    기대 6 ay önce

    "Bir kadın cinayeti daha." Başlık o kadar içler acısı ki. Bir bitmediler, bir biz kadınları rahat bırakmadılar.

  • Neslihan Evci
    Neslihan Evci 6 ay önce

    Bi anlık cinnet iste nelere yol açıyor kadın nasıl tehdit ettiyse artık yazık olmuş..

  • amil yusifov
    amil yusifov 6 ay önce

    Bu qadin bu yasinda ne esqe dusubki buda gelir basina.

  • Deha Doruk Funny
    Deha Doruk Funny 6 ay önce

    ????

  • melike
    melike 6 ay önce

    Yarabbi sen sonumuzu hayır eyle

  • Elif Ecem Sezgin
    Elif Ecem Sezgin 6 ay önce

    Birşey dicem dislike niye atıyonuz

  • eski KAFA
    eski KAFA 6 ay önce

    allah bizi böylelerinden korusun aminnn

  • TR AZ
    TR AZ 6 ay önce

    Kayıp Filiz vardı ona ne oldu pek takip edemiyorum 🙏

  • kasım andaç
    kasım andaç 6 ay önce

    müge anlıya ALLAH sabır versin insan kafayı yer gece rahat uyuyamaz böyle cinayetleri duyunca ve katillerle canlı yayın yapınca.Helal olsun sana MÜGE ANLI......

  • papatyalar
    papatyalar 6 ay önce

    Ne demis atalarımız suyun agır akanından insanın yere bakanından korkun diye bosa dememisler ne kadar sakin bir cani

  • POWER-OF 1
    POWER-OF 1 6 ay önce

    Türk devleti sağolsun..
    Kadına şiddet. Kadınlara ve çocuklarımıza karşı olan tecavüzler ve cinayetleri işliyenlere hafif ceza ve Af çıkarır.. Türkiye devleti ne zaman adelet uyguladıki. Şimdi başlasın..?
    90% dan fazla cinayetin suçluları türkiye kanunun Hakimleri ve Savcıları.
    Türk kanuna ne inanırım ne de saygım olur..
    Türkiyede tek kanun var ve o da PARA

  • Bahar Bahar
    Bahar Bahar 6 ay önce

    Ne pislik psikopatlar var Allahım bu dünyada.. Tüm caniler cezasını çekmeli sizlerden Allah razı olsun Mügecim.

  • Sayko Adam
    Sayko Adam 6 ay önce

    Müge Anlı Sherlock Holmes çıkıyor vallah

  • Cem Araz
    Cem Araz 6 ay önce

    Zorla güzellik olmadığının en büyük kanıtı bedelini canıyla ödedi yazık.Allah kimseyi birinin canına kast edecek kadar öfke ye düşürmesin

  • Murat KANANKARA
    Murat KANANKARA 6 ay önce

    Kadın o kadar fazla psikopat gördü ki bir mevzuyu çözmesi maximum 2 gün sürüyor. Bravo

  • ASLAN ASLAN
    ASLAN ASLAN 6 ay önce

    Müge anlı asayişten iyi çalışıyor Helal olsun

  • Twitch Moments
    Twitch Moments 6 ay önce

    Trendlerde 1 numarasın müge 🤗🤗

  • İncila Nisa Tüzün

    Bunun yaptığı belliydi ama bu kadarını ben bile düşünmemiştim.
    Siz siz olun kadın olsun erkek olsun sosyal medyadan ordan burdan insanlara güvenip peşine düşmeyin

  • hasretim vatanima
    hasretim vatanima 6 ay önce

    Ney mis ikinci adi atesmis valla elin oglu ates dinlemez ceza evinde suyu doker sondururler seni Allah hepimiz in SONUNU hayir eylesin insallah muge hanim harikasiniz masallah cok kaliteli program