City Girls - Twerk ft. Cardi B (Official Music Video)

Yorum Sayısı: 107987

  • Haajacxc
    Haajacxc Biraz önce

    I was here for some good quality music to have a good time....




    Now i gotta go to pornhub and finish this

  • Nosipho Milomo
    Nosipho Milomo 15 dakika önce

    I'm literally reading the comments after watching the whole vid, on how one of the girls earings flew off, which i didn't see and i aint about to watch this again...HELL NAH!!!!

  • Sabrina Bynum
    Sabrina Bynum 40 dakika önce

    The end omg the end! 😱

  • Ysa Ovalles
    Ysa Ovalles 59 dakika önce

    oshit

  • Haws7
    Haws7 1 saat önce

    disgusting

  • Zebul Qebul
    Zebul Qebul 1 saat önce

    Why most of them are black?

  • PAPA DAPA
    PAPA DAPA 1 saat önce

    Ass worship is an african trate, it basically means, I'm healthy and i have food. Twerking is an african fertility dance, oldest dance on earth 🌎

  • Pixel Pudding
    Pixel Pudding 1 saat önce

    1:50 Is no one really gonna talk about this girl who backflipped into the water?

  • Jason mai
    Jason mai 1 saat önce

    No one actually payed any attention to the lyrics.

  • David James david
    David James david 2 saat önce

    WTF did i Just watch

  • PLAYPRO
    PLAYPRO 2 saat önce

    We all know why came here🍑...








    for the music ofc

  • Ijeoma Okafor-Ikwuebe
    Ijeoma Okafor-Ikwuebe 3 saat önce

    What the fuck lovely

  • Alana Mathews
    Alana Mathews 4 saat önce

    I wish I had an ass

  • Orchid X
    Orchid X 4 saat önce

    OK. having watched the whole thing--women collaborating and dapping up other women. I can get with that.

  • Orchid X
    Orchid X 4 saat önce

    Flewed out? I hope they make a ton of money, and spend some on an education--and make more.

  • Tanniesha Dumas
    Tanniesha Dumas 5 saat önce

    Oh shit my dad came in 😮

  • PrincessSerenity Sakura

    Jealous they can twerk better then me...

  • KIMBERLY HATCHETT
    KIMBERLY HATCHETT 6 saat önce

    "Thick fine "

  • Nina Ali
    Nina Ali 6 saat önce

    I love how they have mostly darker toned women in here!!!! 🍫💍💕😻

  • Deny Buga
    Deny Buga 8 saat önce

    #Twerk
    #CityGirls
    #❤YaCardiB

  • Calais Hemara
    Calais Hemara 8 saat önce

    Go on ig look up @chimpbrothers click the vid with the chimp with a whit fluff by its butt

  • Ale Alexia
    Ale Alexia 10 saat önce

    Anuzant

  • Øperative FøX
    Øperative FøX 10 saat önce

    i got a boner 🤣🤣 my bad

  • 82727192 72728282
    82727192 72728282 11 saat önce

    1:50 I'm weak

  • 82727192 72728282
    82727192 72728282 11 saat önce

    NICKI MINAJ HAS LEFT THE CHAT

  • Rafael Ramos
    Rafael Ramos 11 saat önce

    PURE DISGUSTING BELOW GETTO

  • Galang S
    Galang S 11 saat önce

    i want that pussy lol

  • TriEdgedPrism
    TriEdgedPrism 12 saat önce

    One of my proudest fap.

  • Alexander Baker
    Alexander Baker 12 saat önce

    Ew xd

  • Charli Ekke
    Charli Ekke 13 saat önce

    Welp better clean my history 😳

  • Irene Stallings
    Irene Stallings 13 saat önce

    Anyone else see how unimpressed cardi is towards the end when she in her chair lmao

  • makayla Bostic
    makayla Bostic 13 saat önce

    All of them are black idc but like

  • Olivia Cuellar
    Olivia Cuellar 14 saat önce

    Cardio in that red tho!

  • Arya M
    Arya M 15 saat önce

    Put it at 0.25 speed

    Thank me later.

  • Calum McArthur
    Calum McArthur 15 saat önce

    I only came here for the song

  • ttv_ greenlight08
    ttv_ greenlight08 15 saat önce

    No white pancakes

  • Bryce Taylor
    Bryce Taylor 16 saat önce

    Smash?

  • grace.nunezz
    grace.nunezz 16 saat önce

    this video made me jealous

  • Dimmy Golge
    Dimmy Golge 16 saat önce

    Big ass

  • Tyzel Zachry
    Tyzel Zachry 16 saat önce

    I take the tiger girl