AMANDA CERNY 'E TÜRKÇE ÖĞRETTİM

  • Yayınlanma Tarihi:  1 yıl önce
  • Merhaba arkadaşlar ben Yusuf Aktaş nam-ı diğer Reynmen! Bugün Amanda Cerny 'e Türkçe öğrettiğim videoyu sizlerle paylaşıyorum biz bu videoyu çekerken gerçekten çok fazla eğlendik umarım sizlerde izlerken beğenirsiniz, birdahaki videolarda görüşmek üzere kendinize iyi bakın Daha Önceki Videolarım: KARDEŞİMİ KIŞKIRTTIM!: https://goo.gl/yhfzBD EY REYNMEN SEN KİMSİN YHA!? SORU-CEVAP #1 : https://goo.gl/EhCX1b REYNMEN İLE İFTAR VAKTİ : https://goo.gl/2bJFWX DÜNYA'NIN EN HAVALI VİDEOSU VE KAMERA ARKASI : https://goo.gl/j1WwjQ KARDEŞİMLE LUNAPARKTA BİR GÜN GEÇİRMEK ASDWFJN:d : https://goo.gl/jL19Hw BİL BAKALIM! ESKİ ÇİZGİ FİLM MÜZİKLERİNİ BİLMEYE ÇALIŞTIK!:https://goo.gl/nZRbgm TAKİPÇİLERİMİ ARADIM !:https://goo.gl/tweQWc ANNEME ANNELER GÜNÜ ŞAKASI ! :https://goo.gl/vmz9Go UKRAYNALI KIZLARA TÜRK ERKEKLERİNİ SORDUM ! : https://goo.gl/oXAKUE SÜRPRİZ STRES ÇARKI VİDEOSU - ÇEKİLİŞLİ : https://goo.gl/dg8IvF KARDEŞİMİ AĞLATTIM ! üzgünüm, izledikçe kötü oluyorum :( : https://goo.gl/snsnyI Reynmen - Youtube Kanal Tanıtımı !!! : https://goo.gl/dgLg84 Eypio ft. Yener Çevik - Umudum Kalmadı acapella by Reynmen! : https://goo.gl/vPmcS4 ÇOK KORKTUM !!! +13 : https://goo.gl/PXi4jw ELVEDA SAÇLARIM! - boyattım. #VLOG1 : https://goo.gl/7dZ5mQ Reynmen ft. Ahmet Kural, Murat Cemcir - Sie Liegt in Meinen Armen : https://goo.gl/vu7qpT TOSTÇU REYNMEN! : https://goo.gl/ksCc47 YOUTUBE'DAN ILK PARAMI ALDIM! : https://goo.gl/nWlsmg SAYKO HELYUM VİDEOSU! (WASSSUUPPP İÇERİR) : https://goo.gl/4IJ3I3 ILK YURT DIŞI DENEYİMİM! BOSNA HERSEK VLOGU - 1. BÖLÜM #ReynmenGurbette : https://goo.gl/j1R9qC AŞIK OLDUM! BOSNA HERSEK VLOGU - BÖLÜM 2 #ReynmenGurbette : https://goo.gl/mkFaYq HANGİSİ GERÇEK ANNEM ? : https://goo.gl/tsXBVU
  • Video Süresi: 00:11:17
  • yusuf aktaş reynmen ne konu bakımından merhaba ben reynmen amanda amanda cerny amanda reynmen reynmen amanda amanda türkçe amanda cerny kim amanda cerny türkçe amanda cerny vine amanda cerny instagram amanda cerny kaç yaşında amanda cerny türkiye amanda cerny twitter reynmen amerikada 

Yorum Sayısı: 16241

  • Eda Mizan
    Eda Mizan 1 hafta önce

    Regimen her zaman piyasanin nirivanasi❤💙💚💛

  • hilmi Ozalp
    hilmi Ozalp 1 hafta önce

    sanane sanamı dustuya

  • salih king
    salih king 1 hafta önce

    helal olsun

  • Resul Birlikbaş
    Resul Birlikbaş 1 hafta önce

    7:43 Gakkoş Elazığlı'lara denir cömert misafir Perver anlamında

  • Gültekin Eroğlu
    Gültekin Eroğlu 2 hafta önce

    Ne goni bakımından

  • Ceyda Cilasın
    Ceyda Cilasın 2 hafta önce

    Gülmekten öldüm

  • Fatma Aydemir
    Fatma Aydemir 2 hafta önce

    Gakkoşlar burdamı

  • OyuN İçeriğı
    OyuN İçeriğı 2 hafta önce

    Amanda cerny adanada bir gün kalsın cesedini bulamazlqr

  • Hayrunnisa Uçkaç
    Hayrunnisa Uçkaç 2 hafta önce

    Efsaneeeee olmuş ya

  • Herşey var Bizde
    Herşey var Bizde 2 hafta önce

    Maymun olmuş kız beeee

  • Furkan Bozkurt
    Furkan Bozkurt 2 hafta önce

    Tırrek

  • xMarchKyn
    xMarchKyn 2 hafta önce

    Soldaki araç galiba Amanda'nın

  • turbo turgut kulaç
    turbo turgut kulaç 2 hafta önce

    Selamın aleyküm

  • Ahsen Sevinc
    Ahsen Sevinc 2 hafta önce

    Beş milyon ne zaman olduk biz ya

  • Japon YT
    Japon YT 2 hafta önce

    kiz simdi emin ellerde aq :WQEWQEQW 5 Eylül 2019 Perşembe

  • Yaren Lüleci
    Yaren Lüleci 2 hafta önce

    reyn : seni seviyorum

    amanda : me to me to...

    reyn : oha ne?

    amanda : imkansız şeylerden konuşmuyormuyduk

  • N.D.N.V HÜSEYİN
    N.D.N.V HÜSEYİN 2 hafta önce

    Videonun sonunda bek fantastik yav

  • Kübra ÇAM
    Kübra ÇAM 2 hafta önce

    Ne koni bakımından:D

  • Yusuf Taha Demir
    Yusuf Taha Demir 2 hafta önce

    Gakgos nedir diyo bide abi ayip
    Gakgos Elazigimizda yigit cesur guvenilir insanlara soylenir gakgom

  • Yusuf Eren Çetin
    Yusuf Eren Çetin 2 hafta önce

    Hangi şehir burası

  • HyperXenoN
    HyperXenoN 2 hafta önce

    Bir an İngiliz olasım geldi türkleri nasıl anlıyo diye +1

  • Barney Stinson
    Barney Stinson 2 hafta önce

    Amanda abla gelip argo konusursa sebebini artik biliyoruz

  • Sultan Guseyn
    Sultan Guseyn 3 hafta önce

    Bir kelimeyle harikaydı amandada çok tatlı ve güzelmiş

  • gamze kaymak
    gamze kaymak 3 hafta önce

    Hala burada olduğumu nasıl belli edebilirim?

  • Bahoz Rubar İrikmen
    Bahoz Rubar İrikmen 3 hafta önce

    NE KADAR GUZE DIYOR GURBAN OLDUGM

  • Game Over
    Game Over 3 hafta önce

    YUSUF abi gakkoş elazığca bir kelime bir birlerine yakın hissettiği kişilere (sevgili harici) denilen yada elazığca dünyadaki herkes bizim kardeşimi (Elazığca) gokkoşumuz

  • demet blt
    demet blt 3 hafta önce

    Eyvallah sesin güzel ama biz senin gerçek sesini özledik nerdesin 😢(Ela) 7:21 alsam bi dal yine dudaklarından deseydin yaw

  • MMG BOSS
    MMG BOSS 3 hafta önce

    4:48 SONUNDA AMANDA CERNY BİLE YOZGATCA KONUŞTU

  • PS4 GAMER -TAMER BAKAR
    PS4 GAMER -TAMER BAKAR 3 hafta önce

    abi bune mk

  • Victoria Can
    Victoria Can 3 hafta önce

    Amanda aman hanimişte hanimiş

  • Victoria Can
    Victoria Can 3 hafta önce

    Amanda aman hanimişte hanimiş

  • FREUD FETİHH##
    FREUD FETİHH## 3 hafta önce

    Ahanda Cerny 😝😝

  • ŞERİFE GÖRENLİ
    ŞERİFE GÖRENLİ 3 hafta önce

    DUNYANİN EN ÜNLÜ TÜRKÇE ÖĞRETMENİ REYNEM NAMI DİĞER YUSUF AKTAS

  • Gülsüm Yıldırım
    Gülsüm Yıldırım 3 hafta önce

    Her gun amanda cernyle gorusuyomus gibi bu ne rahatlik abicim

  • By Pas
    By Pas 3 hafta önce

    Çok tatlı amk ya

  • GriLens FreeLance
    GriLens FreeLance 4 hafta önce

    Aman da aman 😬

  • Aysel Qafarova
    Aysel Qafarova 4 hafta önce

    Kiz cok guzel ve guzel konusdu bence +1

  • Ali Kaan Gülten
    Ali Kaan Gülten 4 hafta önce

    Bu kız prnocu

  • KRAL MUREKKEP
    KRAL MUREKKEP 4 hafta önce

    olum kıza ne yapıyorsunuz :D KSKSKSKSKKS

  • Pro Gamer
    Pro Gamer 4 hafta önce

    2019