Summer Walker - Playing Games (with Bryson Tiller) [Official Music Video]

Yorum Sayısı: 4416

  • Summer Walker
    Summer Walker 1 hafta önce

    hope y’all like the video..🎮🖤 my debut album OVER IT is out nowwww

  • hot cheetos
    hot cheetos Biraz önce

    her eyelashes longer than my life span

  • Shaun M
    Shaun M 39 dakika önce

    Did Bryson write this?

  • Just4commentchannel
    Just4commentchannel 1 saat önce

    London on the Track with another banger

  • Kenneth
    Kenneth 2 saat önce

    HER BODY!!!!!!!

  • Isabela
    Isabela 2 saat önce

    ❤️❤️❤️❤️❤️

  • Sherley Delma
    Sherley Delma 2 saat önce

    Beautiful voice. Wowww

  • ArelisErica
    ArelisErica 3 saat önce

    I hear Aaliyah at times..wow finally heard this song ...🎶❤ repeat.

  • MADUVHAHAFANI MADUVHAHAFANI

    She's sexy as hell why nobody talking about that??

  • Phabre Marshall
    Phabre Marshall 3 saat önce

    ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️day it aye

  • Porshia F.
    Porshia F. 3 saat önce

    I'm tryna figure out what game SHE'S playing over there....that shit look exciting! I wanna play...

  • JustLayLay
    JustLayLay 3 saat önce

    My first time listening to this song. I love the sample. They did a great job on this, I just wish it were longer.

  • Richie
    Richie 4 saat önce

    Hey, I love you Summer..

  • Daniela Brown
    Daniela Brown 4 saat önce

    Damn he too good to be in the video

  • miraallat
    miraallat 4 saat önce

    I love summer Walker and she’s a role model for me I have a passion for singing but people just not supporting me as much as I want them too 💖🥺

  • Libby Stendah
    Libby Stendah 5 saat önce

    i never say this ever but, your fucking fire, why dyour didnt you come out with your music sooner

  • Lady in Red
    Lady in Red 5 saat önce

    Hell yeah

  • Shana QueenBee
    Shana QueenBee 6 saat önce

    Sza vibes

  • TEMI LONDON
    TEMI LONDON 7 saat önce

    Love 💖💖💖💖

  • R E Iウサギ
    R E Iウサギ 8 saat önce

    this video is a MOOD lol

  • Ann Crane
    Ann Crane 8 saat önce

    Just found out who you are like what I am hearing new subbie and welcoming my ears to your music Thank you😉

  • Sherry Workman
    Sherry Workman 8 saat önce

    The Artist should stop doing features when there raw alone . He messed the whole song up

  • Kirah Felton
    Kirah Felton 8 saat önce

    🤔🤔 where's the rest 🙄😒

  • Vic C
    Vic C 9 saat önce

    This Shit is 🔥 Please Support This Beautiful Black Queen 👑

  • CleOpatra MiranDa
    CleOpatra MiranDa 9 saat önce

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  • Ashontae Conner
    Ashontae Conner 10 saat önce

    I think she’s biting sza style 🤷🏽‍♀️

  • Lena Cruz
    Lena Cruz 11 saat önce

    Senhor jesus

  • RED ALLEY MUSIC
    RED ALLEY MUSIC 11 saat önce

    THE FUCK TILLER WHERE YOU AT?!!

  • dREAM w/Shan
    dREAM w/Shan 12 saat önce

    😩 i need like 2more mins of this... extended version please lol

  • Keyon
    Keyon 12 saat önce

    Bryson not in the video, cause he nervous.

  • GullySquadMusic •
    GullySquadMusic • 12 saat önce

    😍😍😍

  • Silvia Nyambeki
    Silvia Nyambeki 13 saat önce

    Just wanted you to show me off

  • JovonSorillo
    JovonSorillo 13 saat önce

    This video Sexy and Simple!!!!💣💣💣💣💯👏🏿👏🏿👏🏿

  • 2014moon
    2014moon 13 saat önce

    Wheres Bryson wtf

  • piggy pichu
    piggy pichu 14 saat önce

    this girl's runs are INSANE

  • RodMusic
    RodMusic 18 saat önce

    I’ve got the best male response on my page. I promise you won’t be disappointed🙏🏾.

    https://youtu.be/XB_h-oRaMxo

  • Romeo Deponce
    Romeo Deponce 21 saat önce

    Imagine all of those dislikes are people who are mad that Bryson tiller isn’t in the video.

  • The P
    The P 21 saat önce

    Late night creeping music..... love it!!!

  • Tiffany Basic
    Tiffany Basic 21 saat önce

    This song got a sexy vibe! Make me wanna slow ride my imaginary man lol

  • Gabriel Watt
    Gabriel Watt 23 saat önce

    Extended version would be dope