Berkcan Güven ile Kardeşleri Değişmek !

  • Yayınlanma Tarihi:  1 yıl önce
  • Merhaba arkadaşlar ben Yusuf Aktaş nam-ı diğer Reynmen! Bugün Berkcan Güven'in kardeşi Baran Güven ve benim kardeşim Hamza Aktaş'ı değiştirdik ve bir gün boyunca onların her istediğini yaptık. Gerçekten çok güzel bir video oldu. Çok para harcadık ama değdi. Kardeşlerimiz eğlendi. Ortaya çok güzel görüntüler çıktı. Bence komik oldu yani. Videoyu izlerken en çok hoşunuza giden yeri yorum olarak yazar mısınız? Umarım keyifle izlersiniz. Biz çok eğlendik. Teşeeekkürler ! Kurgu&Montaj; Atilla Öztürk 🔻Aşağıdan Diğer Videoalarımı İzleyebilirsiniz🔻 Yılbaşı Özel Videosu - #2018 https://www.youtube.com/watch?v=ysSMe... Kasiyer Olup İnsanları Çıldırtmak ! #MeslekleriÖğreniyorum https://www.youtube.com/watch?v=kxIpV... Film İçin Sakallarımı Kestiler :( #Vlog https://www.youtube.com/watch?v=ZFLaH... Bir Gün Boyunca Hayır Dememek ! w/ Ezgi Mola https://www.youtube.com/watch?v=9TAQS... Sinema Filminde Oynuyorum ! https://www.youtube.com/watch?v=Y-t1Z...
  • Video Süresi: 00:38:47
  • yusuf aktaş reynmen ne konu bakımından merhaba ben reynmen berkcan güven baran güven reynmen jr hamza aktaş berkcan güven kardeşi berkcan güven diss 

Yorum Sayısı: 18444

  • Reynmen
    Reynmen 1 yıl önce

    Mustafa Baran Güven kraldır! Abisi bok yesin...

  • Taha Şahin
    Taha Şahin 1 gün önce

    Hamzanın yerinde olacaktım orayı sömürürdüm

  • Muhammed Akif Ay
    Muhammed Akif Ay 1 gün önce

    Reynmen. Bilgisayarı. almadı

  • HT' STEEL
    HT' STEEL 1 gün önce

    2. Yi çekin

  • Kibar bulut
    Kibar bulut 2 gün önce

    Hamza ve baran aynı yaşta değiller tabiki de baran daha bilinçli yani burda hamza daha el üstünde diye bir konu olamaz. Eleştiri yaparken tarafsız olalım lütfen. Reynmeni sevmeyen insan izlemesin yani izleyen de açık bulmak için izliyor saçmalığa bakar mısın ya. Yazık

  • Kibar bulut
    Kibar bulut 2 gün önce

    Reynmen♥♥♥♥

  • Faruk Akbulut
    Faruk Akbulut 2 gün önce

    Berkcanın kardeşiyle kendisi in azına sıçıyı

  • sercan sucu
    sercan sucu 2 gün önce

    cok güzel olmuş iki kanaldan yapmanız

  • xbfutbolustası yt
    xbfutbolustası yt 2 gün önce

    Neden çakma ad kullanıyor biliyor ismin Yusuf

  • Ser Pil
    Ser Pil 4 gün önce

    Ya hic gülesim yoktu😂😂😂hamza boyuna bakmadan tekme tokat girişiyor. Güzel bir video olmuş. Baran ve Hamze benim kardeşlerim olsun, bana verin siz onları❤️❤️❤️

  • Alp Bahadır Arı
    Alp Bahadır Arı 4 gün önce

    Yakında avratlarını da değiştirir bu gavatlar

  • Yusuf Tan
    Yusuf Tan 4 gün önce

    Abi film nerde aq

  • bi dünya oyuncak dobisko tv fans

    hangi avm

  • ENO REİS
    ENO REİS 6 gün önce

    Abone olun

  • Fadime Kara
    Fadime Kara 6 gün önce

    ikinci part yapınnnnnn hadiiiiiiiiiiiiiii

  • Görkem Aktaş
    Görkem Aktaş 6 gün önce

    Ben olsam herşeyi alırım

  • Soner Akın
    Soner Akın 1 hafta önce

    Bana bilgisayar al ney bilgisayar mı alıyım😂😂

  • Nazlıcan Önal
    Nazlıcan Önal 1 hafta önce

    Benim Reynmnen gibi abim olmaktansa Hmaza gibi kardeşim olsa keşke ya da Baran gibi💖❤😍

  • Hasan Imamov
    Hasan Imamov 1 hafta önce

    Amerika Abi çok komik böyle çok bir insansın ya seni çok seviyorum ama kulaklığında kupa var ya o sana hiç yakışmıyor seni artık bizde yani Orta Asya'da da seviyorlar oraya da bir gel yani Özbekistan Kırgızistan Kazakistan Tacikistan seni bekliyoruz

  • B M 01
    B M 01 1 hafta önce

    Yanliz Google translate dogru cevirmiyo 10:23

  • murat kozar
    murat kozar 1 hafta önce

    99999999999999999999999999999999999999999999999999999990999909999900099999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999

  • Sefa Toprak
    Sefa Toprak 1 hafta önce

    Reynmen baranın sikini yesin yorumlara bakıyorum hepsi baranın efendiliğinden bahsediyor

  • TIMUR han
    TIMUR han 1 hafta önce

    barani iyi yetistirmisler cidden

  • Nuray Ozupak
    Nuray Ozupak 1 hafta önce

    Cock ne istedigini alamiyor

  • Nuray Ozupak
    Nuray Ozupak 1 hafta önce

    Barana o kadar cok vuruyorsun ki

  • Kübra Yorulmaz
    Kübra Yorulmaz 1 hafta önce

    😙

  • Hazal Ada
    Hazal Ada 1 hafta önce

    Reynmen harikasin ya sesin de kendinde efsanesin valla 😘😍😍🌹👍👍

  • _Nur_ #Vby
    _Nur_ #Vby 1 hafta önce

    2 cisi gelsin ya şu çok komikti 1 yıl oldu🙄🙄🙄

  • _Nur_ #Vby
    _Nur_ #Vby 1 hafta önce

    Baranın yanında fatih yasın var 🤣🤣🤣🤣🤣

  • ceren bilge
    ceren bilge 1 hafta önce

    Reyn:o hoparlörü alıyomusun
    Berkcan:hoparlörü aldım zaten
    Reyn:nerde
    Berkcan:çantada
    Berkcan:tamam almadim yalancıyım

    😂😂😂😂😂

  • Malcolm Johanson
    Malcolm Johanson 1 hafta önce

    Baran hepsinden daha abi gibiydi videoda reyni boyle bilmezdim ayıp etti reyn

  • xedice qasanova
    xedice qasanova 2 hafta önce

    Kalite 0 yapma oyle abu bu size yakismiyo

  • elif öztürk
    elif öztürk 2 hafta önce

    @reynmen in kardeşi olmakta vardı

  • DİZİ TV
    DİZİ TV 2 hafta önce

    Abi hamza ağlayınca ağlatasım geldi

  • Block star planet ustası

    Ben hamzayi tuttum😁

  • berkcan erdemir
    berkcan erdemir 2 hafta önce

    Hamza ağlama Hamza ağlama

  • yakup aslan
    yakup aslan 2 hafta önce

    ben olaydım donunu bile alırdım sen deyil donalt trump bile gelse ne yazar beni kralın gelse kandıramazdı

  • SAHİN SEFİZADE
    SAHİN SEFİZADE 2 hafta önce

    Selam

  • Fatma Çoraklı
    Fatma Çoraklı 2 hafta önce

    abim reynmen olsun sert olsun sıkıntı yokkk