The Chainsmokers - Who Do You Love (Lyric Video) ft. 5 Seconds of Summer

  • Yayınlanma Tarihi:  1 hafta önce
  • The Chainsmokers ft. 5 Seconds of Summer “Who Do You Love?” out now: http://smarturl.it/WDYLT5 Amazon Music: http://smarturl.it/WDYLT5/az Apple Music: http://smarturl.it/WDYLT5/applemusic iTunes: http://smarturl.it/WDYLT5/itunes Soundcloud: http://smarturl.it/WDYLT5/soundcloud Spotify: http://smarturl.it/WDYLT5/spotify YouTube Music: http://smarturl.it/WDYLT5/youtubemusic Follow The Chainsmokers: http://www.youtube.com/thechainsmokers http://www.twitter.com/thechainsmokers http://www.facebook.com/thechainsmokers http://www.instagram.com/thechainsmokers http://www.soundcloud.com/thechainsmokers Follow 5 Seconds of Summer: https://www.youtube.com/channel/UC-vKwDHcbPLtjml81ohGRng https://twitter.com/5SOS https://www.facebook.com/5secondsofsummer https://www.instagram.com/5sos/ Lyrics: Yeah Found cigarettes in your Fendi coat Even though you don’t even smoke Always changing your access codes Yeah I can tell you no one knew Yeah you’ve been acting so conspicuous You flip it on me say I think too much You’re moving different when we’re making love Baby tell me tell me Who do you love do you love now I wanna know the truth Who do you love do you love now I know it’s someone new You ain’t gotta make it easy Where you been sleeping This shit is keeping me up at night Just admit it Who do you love do you love now I wanna know I wanna know who You keep switching your alibi Stuttering when you reply You can’t even look me in the eye Ooh I can tell I know you’re lyin’ Cause you’ve been acting so conspicuous You flip it on me say I think too much You’re moving different when we’re making love Baby tell me tell me Who do you love do you love now I wanna know the truth Who do you love do you love now I know it’s someone new You ain’t gotta make it easy Where you been sleeping This shit is keeping me up at night Just admit it Who do you love do you love now I wanna know I wanna know who You’ve been acting so conspicuous You flip it on me say I think too much Moving different when we’re making love Baby tell me tell me Who do you love do you love now I wanna know the truth Who do you love do you love now I know it’s someone new You ain’t gotta make it easy Where you been sleeping This shit is keeping me up at night Just admit it Who do you love do you love now I wanna know I wanna know who You ain’t gotta make it easy Where you been sleeping This shit is keeping me up at night Just admit it Who do you love do you love now I wanna know I wanna know who #TheChainsmokers #WhoDoYouLove #5SOS
  • Video Süresi: 00:03:52
  • The Chainsmokers 5 Seconds Of Summer 5SOS The Chainsmokers 5 Seconds Of Summer The Chainsmokers Who Do You Love The Chainsmokers ft. 5 Seconds Of Summer Who Do You Love Who Do You Love Lyric Video The Chainsmokers Who Do You Love Lyric Video Alex Pall Drew Taggart Luke Hemmings Calum Hood Ashton Irwin Michael Clifford Who Do You Love? Dance Disruptor Records/Columbia The Chainsmokers & 5 Seconds of Summer Who Do You Love 

Yorum Sayısı: 15467

  • Lin The Bands Sucker
    Lin The Bands Sucker 15 dakika önce

    Oh, my babies are growing up so quickly :')

  • Moonroof
    Moonroof 17 dakika önce

    Catchy af

  • Jordyn Seal
    Jordyn Seal 21 dakika önce

    I’m definitely going to his concert I love 5sos!🥰🥰😘😘😍😍😍

  • Daanoontje
    Daanoontje 56 dakika önce

    Cool

  • bianca cicala
    bianca cicala 1 saat önce

    ❤️ the chainsmokers love

  • ADPRMN Music
    ADPRMN Music 1 saat önce

    :')

  • desak putriani
    desak putriani 1 saat önce

    Love it😍

  • Esteve Marti Marti
    Esteve Marti Marti 1 saat önce

    I don't know why, i remember Aviicii listening that song

  • Izabella Varga
    Izabella Varga 1 saat önce

    Balaton Sound 2019... can't wait

  • Ayush singh Bisht
    Ayush singh Bisht 2 saat önce

    When will official video upload?

  • DeEpLy RaNdOm
    DeEpLy RaNdOm 2 saat önce

    Chainsmokers
    CHainsmokers
    CHAinsmokers
    CHAInsmokers
    CHAINsmokers
    CHAINSmokers
    CHAINSMokers
    CHAINSMOkers
    CHAINSMOKers
    CHAINSMOKErs
    CHAINSMOKERs
    CHAINSMOKERS

  • Bounce & Bass
    Bounce & Bass 2 saat önce

    What's uuup Bouncers! d(> <)b
    We just uploaded a cool bouncy Remix to this amazing track!
    Thought you might like it.. :) Peace. 🙏💛
    Link in the comments/or our channel

  • Montserrat Hernandez
    Montserrat Hernandez 2 saat önce

    So cool 💖💖

  • Zuleima Morales
    Zuleima Morales 3 saat önce

    Daaaaaamn 😍

  • NTech Diffn msic
    NTech Diffn msic 3 saat önce

    💙

  • Enes Demiral
    Enes Demiral 3 saat önce

    Listen 1.25x

  • Gucci Perfume
    Gucci Perfume 3 saat önce

    1:13 uhmmm... uhh. why does it look so wrong.

  • legend x
    legend x 3 saat önce

    If you have a big penis like this comment🍆😂

  • JH Vlogz
    JH Vlogz 3 saat önce

    The paint in the video though....

  • 구독 안누르면오늘 꿈속에서 나옴

    WTF I love this song

  • Süß aber Salzig
    Süß aber Salzig 4 saat önce

    Answer: Avril Lavigne - I fell in love with the devil

  • Revanth Jawahar
    Revanth Jawahar 4 saat önce

    Boyfriend:Who do u love?
    Girlfriend:I love u








    But as a friend😆

  • Labhya Agarwal
    Labhya Agarwal 4 saat önce

    Making this video took 500 spray cans and 30 days hats off to the amazing artists and editors

  • Sydney Mayfield
    Sydney Mayfield 4 saat önce

    Hey! If anyone is looking for a floor ticket to the Indianapolis, IN show i’m selling mine! Go to ticketmaster.com, find the indi show, change your setting to resale, click the 1 (for one ticket) and mine is up! It’s for $173- only asking what i paid.

  • Emily Rose & Meggie Rose

    I really felt this the first time I heard it !! Took me right back to 2015. I'm so glad that it fell apart before I went through a life changing descion that I would've faced alone.

    We can't all be Lesbians. Bi💜

  • Randev singh rathore
    Randev singh rathore 5 saat önce

    Who is hear after watching behind the scenes??

  • Binay Kumar Gupta
    Binay Kumar Gupta 5 saat önce

    Who's here after beach house...

  • Tiz Chill
    Tiz Chill 5 saat önce

    this is art

  • Prince Saikia
    Prince Saikia 5 saat önce

    Thank you.. Chainsmokers to bringing the life of music back.... Felling relaxed 😌😌😌😌😌😌

  • Julka H
    Julka H 5 saat önce

    I can 't stop listen this ! It is Very Very Very good ! I love this song ! Hi Poland kto polak ?

  • Hyle Hale
    Hyle Hale 5 saat önce

    on repeat because it's so damn good

  • Hyle Hale
    Hyle Hale 5 saat önce

    i love this so much you have no idea

  • Ttar Tm
    Ttar Tm 5 saat önce

    This song so good. I'm listen to all song of The Chainsmokers. Here is Thailand.

  • emily hemmo
    emily hemmo 6 saat önce

    i think ashton’s part was definitely my favorite- OH WAIT ..







    don’t @ me lol

  • Rehan Maharjan
    Rehan Maharjan 6 saat önce

    A big salutations for the one who did the lyrics, totally creative man💯💯

  • Be easy choreography
    Be easy choreography 6 saat önce

    Chainsmokers ft. Demi Lovato

  • Keilyn Fuentes
    Keilyn Fuentes 6 saat önce

    Love this song 🤭💞😍

  • stack72 Heartstone
    stack72 Heartstone 6 saat önce

    I think this shit is keeping in my playlist.

  • Garance Lecat
    Garance Lecat 6 saat önce

    the amount of paint used in this video makes my wallet want to cry

  • Orvin Tube
    Orvin Tube 6 saat önce

    I do this kind of art Email if you want
    orvin.kazama90@gmail.com