BİR GÜN BOYUNCA BELEDİYE BAŞKANI OLMAK #MeslekleriÖğreniyorum

  • Yayınlanma Tarihi:  10 ay önce
  • Merhaba arkadaşlar ben Yusuf Aktaş nam-ı diğer Reynmen! Daha önce instagram story üzerinden bir gün boyunca Sivas Belediye Başkanı olmak istediğimi belirtmiştim.Daha sonra Uşak Belediye Başkanı Nurullah Cahan bana ulaştı ve davet etti ve bir gün boyunca görevini bana devretti.Bu video #MeslekleriÖğreniyorum video serimin ikinci videosu. Bakalım nasıl bir belediye başkanı olmuşum :)Hadi hep beraber izleyelim! İyi seyirler! Daha Önceki Videolarım: HOLLYWOOD YILDIZLARIYLA GÖRÜŞMEK !:https://goo.gl/F18MVt 2.000 $ İLE DÜNYANIN EN ÇAKMA PAZARINA GİTMEK - iPHONE ÇEKİLİŞLİ: https://goo.gl/WfKAEi KARDEŞİMİ KIŞKIRTTIM!: https://goo.gl/yhfzBD EY REYNMEN SEN KİMSİN YHA!? SORU-CEVAP #1 : https://goo.gl/EhCX1b REYNMEN İLE İFTAR VAKTİ : https://goo.gl/2bJFWX DÜNYA'NIN EN HAVALI VİDEOSU VE KAMERA ARKASI : https://goo.gl/j1WwjQ KARDEŞİMLE LUNAPARKTA BİR GÜN GEÇİRMEK ASDWFJN:d : https://goo.gl/jL19Hw BİL BAKALIM! ESKİ ÇİZGİ FİLM MÜZİKLERİNİ BİLMEYE ÇALIŞTIK!:https://goo.gl/nZRbgm TAKİPÇİLERİMİ ARADIM !:https://goo.gl/tweQWc ANNEME ANNELER GÜNÜ ŞAKASI ! :https://goo.gl/vmz9Go UKRAYNALI KIZLARA TÜRK ERKEKLERİNİ SORDUM ! : https://goo.gl/oXAKUE SÜRPRİZ STRES ÇARKI VİDEOSU - ÇEKİLİŞLİ : https://goo.gl/dg8IvF KARDEŞİMİ AĞLATTIM ! üzgünüm, izledikçe kötü oluyorum :( : https://goo.gl/snsnyI Reynmen - Youtube Kanal Tanıtımı !!! : https://goo.gl/dgLg84 Eypio ft. Yener Çevik - Umudum Kalmadı acapella by Reynmen! : https://goo.gl/vPmcS4 ÇOK KORKTUM !!! +13 : https://goo.gl/PXi4jw ELVEDA SAÇLARIM! - boyattım. #VLOG1 : https://goo.gl/7dZ5mQ Reynmen ft. Ahmet Kural, Murat Cemcir - Sie Liegt in Meinen Armen : https://goo.gl/vu7qpT TOSTÇU REYNMEN! : https://goo.gl/ksCc47 YOUTUBE'DAN ILK PARAMI ALDIM! : https://goo.gl/nWlsmg SAYKO HELYUM VİDEOSU! (WASSSUUPPP İÇERİR) : https://goo.gl/4IJ3I3 ILK YURT DIŞI DENEYİMİM! BOSNA HERSEK VLOGU - 1. BÖLÜM #ReynmenGurbette : https://goo.gl/j1R9qC AŞIK OLDUM! BOSNA HERSEK VLOGU - BÖLÜM 2 #ReynmenGurbette : https://goo.gl/mkFaYq HANGİSİ GERÇEK ANNEM ? : https://goo.gl/tsXBVU
  • Video Süresi: 00:24:15
  • yusuf aktaş reynmen ne konu bakımından merhaba ben reynmen lil bege #biziz rap diss rapper arabic trap reynmen şarkıları en havalı parody yorumlarla şarkı parodi en hit türkçe rap türkiye tr reynmen şarkı reynmen 2018 komedi tepki bir gün geçirmek en komik reynmen canlı yayın bir gün boyunca hayır dememek bir gün boyunca köle olmak uşak belediyesi uşak belediye başkanı hayır dersen ölersin bir gün boyunca olmak nasıl belediye başkanı olunur 

Yorum Sayısı: 20562

  • Yagmur Gok
    Yagmur Gok 3 gün önce

    Abi sen uşağmi geldin at çiftliğinede gitmişsin vay bee bende uşaktayim ama seni görmedim of ya keşke görseydim

  • Eren Özkaya
    Eren Özkaya 4 gün önce

    Abi ben uşakta yaşıyorum huzur kent

  • Elekber Babayev
    Elekber Babayev 4 gün önce

    Yusuf’la aynı sınıftaydık. Bir gün belediye başkanı olacam demişti hoca gülmüştü bakın oldu.

  • Doruk zaman
    Doruk zaman 4 gün önce

    Peki kapak resimdekini ekrem İmamoğlu sanmak :D ?

  • Ömer Faruk Erdoğan
    Ömer Faruk Erdoğan 1 hafta önce

    ENGİN ARDIIIÇ KISKANMAA!..ELİN AMERİKALISININ BÖYLE RAPÇISI OLDUĞUNDA DÜNYADA MEŞHUR EDİYOR,SENSE ÇOÇUĞU YERİN DİBİNE BATIRIYORSUN..BIRAK DA BÖYLE BAŞARILI RAPÇILARIMIZ OLSUN (Dr. ömer faruk reca-NLP yazarı)

  • Tugba Kursun
    Tugba Kursun 1 hafta önce

    👍😊

  • Ceylin ile Rabianın Macereları

    Antalya belediye başkanıda ol 😊

  • deniz şimşek
    deniz şimşek 1 hafta önce

    14:50

  • Aziz Gürel
    Aziz Gürel 1 hafta önce

    BURASI PARİS DEĞİL UŞAK

  • Yasin- BrawlStars
    Yasin- BrawlStars 1 hafta önce

    Götu kalktı malın :D

  • Şevval Zora
    Şevval Zora 1 hafta önce

    reynmen abi bnimkinide beğen
    bnimkinide beğen

  • Şevval Zora
    Şevval Zora 1 hafta önce

    oohhhh bende uşaklıyımmmm heee

  • VİDEO KİNG
    VİDEO KİNG 1 hafta önce

    Kananalımı zyaret emek ister misiniz

  • Tony Soprano
    Tony Soprano 2 hafta önce

    Bu kadar nasıl bağladın ya koskoca belediye başkanını şaşırtıcı hakkaten :)

  • i Barış
    i Barış 2 hafta önce

    Reynmencim her yeri gezdin bir de Dumlupınar 30 Ağustosun olduğu yeri gezsen anlatsan Uşak a gitmişken 😘

  • Muhammed Emin Çevik
    Muhammed Emin Çevik 2 hafta önce

    roblox diye bi oyun var 400 robux 20 tl bende 10 bin tane vardı hesap gitti oyun çok güzel oyuna giriyosun binlerce oyun var karakterini yapabiliyosun bazı eşşalar bedava bazıları robuxlu hatta baya robuxlu var ben o binlerce oyunu oynadım çok geliştim artık parkur yapa yapa o oyunda parkurda yapardım parkuru çok iyi yapıyorum başkasının oyununu geliştire biliyosun güncelleme geliyo oyun kendi yapıyo hatta oyun yapmıyo oyunun resmi başka birşeyse güncelleme gelince resmi değişi oyunun ama oyunun içindeki oyunun bi oyunda 200 bilyonum vardı o oyunda 200 milyon saten 1000 robux robux çok değerli hatta kendi tişörtünüde yapabiliyosun ister robuxlu yap ister yapma robuxlu yapmassan bedava alıyo robuxlu yaparsan robuxla alıyo oyundakiler sen robux kazanıyosun ben her oyunu oynadım çok ama çok geliştim binlerce oyunu oynadım geliştim hepsinde kötü oyunlara verdim dislikeyi güzel oyunlara like atım oyun çok güzel hesap gitti çok üzüldüm oyuna yeni başladım zevki yok hesabımda dolu şey vardı

  • KIRMIZI BOĞA
    KIRMIZI BOĞA 2 hafta önce

    Bak bu guzeldi

  • Seyhun Ashirov
    Seyhun Ashirov 2 hafta önce

    Adi usdunde usag sen once ozunu adam et

  • mutlu hayvanlar
    mutlu hayvanlar 2 hafta önce

    Senin çocuğun var mı

  • No MERCY
    No MERCY 2 hafta önce

    0.5 ile izlyein kafa yapıyor

  • Heyran Suleymanova
    Heyran Suleymanova 2 hafta önce

    Çok iyiydi

  • MELİSA Uçkaç
    MELİSA Uçkaç 2 hafta önce

    Ya abi süper bir video olmuş

  • Hayrunnisa Uçkaç
    Hayrunnisa Uçkaç 2 hafta önce

    Şeytan diyo git uşağa gir belediyeye al o Reynmenin resmini kaçır odanın duvarına as seyret ♥️♥️⚡⚡👌🏻

  • Hayrunnisa Uçkaç
    Hayrunnisa Uçkaç 2 hafta önce

    18:14 Ablam biliyor işini😂😂

  • Hayrunnisa Uçkaç
    Hayrunnisa Uçkaç 2 hafta önce

    03:44 ve sonrası jsgkwnsjzkjxjs♥️♥️😍😍

  • Hayrunnisa Uçkaç
    Hayrunnisa Uçkaç 2 hafta önce

    ⚡♥️♥️ REYNMEN ♥️♥️⚡

  • ozgur oduncu
    ozgur oduncu 2 hafta önce

    kardeşim ben bu zaman kadar neden senin videolarını izlemedim aq hasta oldum sitresim kalmadı pisikolpji doktoru gibisin beni benden aldın keşke nevşehire gelsen birlikte balığaaa gitsek kankam olsan .

  • KANAL DEAD
    KANAL DEAD 2 hafta önce

    Gözlüklü ekrem imamoğluna benzio aq çıldırcam

  • Ahmet Uyar
    Ahmet Uyar 2 hafta önce

    Süper bi video olmuş emeğine sağlık milletin seni bu kadar çok sevmesine şaşmamak lazım.

  • Gökçe Akbaş
    Gökçe Akbaş 2 hafta önce

    Belediyenin samimiyetine hayran kaldım,tüm belediyelere örnek olur umarım🍀

  • Zeynep Betül KARA
    Zeynep Betül KARA 2 hafta önce

    (Babamın eskiden çaluştığı yere bile gitmişsin

  • Zeynep Betül KARA
    Zeynep Betül KARA 2 hafta önce

    Yusuf abi rica edersem Uşak'a yeniden gelirmisin? Bizim evin önünden bili geçmissin ama ben senin bu videonu izlemediğim için seni göremedim 😢 lütfen yine gelir misin?

  • Talha Kaynak
    Talha Kaynak 2 hafta önce

    Bu adam büyük ihtimalle işten kovulacak eğer izin almadan reynmeni başkan yaptıysa

  • Atilla Aksoy
    Atilla Aksoy 2 hafta önce

    2019 izleyenler burdamı

  • Sinem Yeter
    Sinem Yeter 2 hafta önce

    Abii efsaneyaaaa

  • Eylül
    Eylül 2 hafta önce

    9.53 gözlüğü çıkarır ve aha bu reynmen ahahahahhhh😂

  • gül güll
    gül güll 3 hafta önce

    Yusuf'un kafasından istiyorum

  • Metehan Darakçı
    Metehan Darakçı 3 hafta önce

    Acaba at üstündeki foto hala orda mıdır???...

  • Metehan Darakçı
    Metehan Darakçı 3 hafta önce

    Uşaklılar hala burda olan+1

  • Muhammed yusuf Tr
    Muhammed yusuf Tr 3 hafta önce

    lan adamlar işini yapsın bırakkk